Tervetuloa Jämsän rauhanyhdistyksen sivuille

Jämsän Rauhanyhdistyksen tarkoituksena on herättää ja elvyttää kristillistä uskonelämää sekä edistää kristillisiä elämäntapoja, raittiutta ja isänmaallisuutta. Yhdistyksen jäsenet kuuluvat Suomen evankelis-luterilaisen kirkon sisällä toimivaan vanhoillislestadiolaiseen herätysliikkeeseen, ja yhdistys on Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen jäsenyhdistys.

Toimintamuotoina ovat viikoittain järjestettävät seurat sekä laaja nuorisotyö päiväkerhon, pyhäkoulun ja raamattuluokan kautta. Kaiken toiminnan ydin on evankeliumin saarna, päästön sana; Sinun syntisi on Jeesuksen nimessä ja veressä anteeksi annettu. Tämä sovintosaarna Jeesuksen opetuslapsilleen antaman Pyhän Hengen vaikuttamana (Joh. 20:21-23),  tuo kuolemattomalle sielulle rauhan.

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurojen ohjella toimintakalenterista löytyvät tiedot lasten ja nuorten pyhäkouluista, päiväkerhoista, raamattuluokista ja nuortenilloista. Aikuiset saavat tiedon aviopari-illoista ja tiistaikerhoista. Kaikkia kutsutaan seuroihin sekä yhteisiin juhliin ja myyjäisiin.

Kaikkiin tilaisuuksiimme on vapaa pääsy ja jokainen sydämellisesti tervetullut.

Jämsän Kristillisen Kansanopiston kotisivut.

Tervetuloa myös Jämsän Kr. Kansanopiston lyhytkursseille!

Tulevat tapahtumat

su 31.3.16:00Seurat opistolla