Vanhoillislestadiolaiset järjestävät hartaustilaisuuksia, seuroja. Seurojen ohjelma koostuu rukouksista, saarnoista, virsien ja Siionin laulujen laulamisesta sekä vapaasta keskustelusta. Seuroja järjestetään noin kerran viikossa pääsääntöisesti rauhanyhdistyksen toimitalolla.

Lapsi- ja nuorisotyö tukee kotien kasvatustyötä. Käytännössä se on päiväkerho-, pyhäkoulu- ja raamattuluokkatoimintaa sekä nuorten leirejä ja keskustelutilaisuuksia. Opetuksen pääpaino on lasten ja nuorten omakohtaisen uskon tukeminen.

Seurat ja muut Rauhanyhdistyksen tilaisuudet ovat kaikille avoimia tilaisuuksia ja niihin ovat kaikki tervetulleita!

Yhdistyksen perustamisasiakirjan mukaan yhdistyksen tarkoituksena on herättää ja elvyttää kristillistä uskonelämää. Lisäksi yhdistys haluaa edistää kristillissiveellisiä elämäntapoja, kansanraittiutta ja isänmaallisen mielen vakiinnuttamista.

Uuraisten Rauhanyhdistys kuuluu jäsenenä Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistykseen (SRK). Rauhanyhdistysten jäseniä kutsutaan vanhoillislestadiolaisiksi. He kuuluvat evankelisluterilaiseen kirkkoon ja ovat sen toiminnassa mukana.

Arpavoittotiedote

Oulun myyjäisten tavara-arpajaisten (Lupa RA/2023/735) voittajat:

• Ilmalämpöpumppu, arvo 2350€: Ari Rentola
  • Eumer kalastusreissu, arvo 2500€: Konsta Tissari
  • Porevillas mökkiloma Syötteellä, arvo 770€: Heikki Hannila
  • Akkukonesarja, arvo 400€: Hanna Haapalahti
  • Alpa lahjakortti, arvo 350€: Arja Lindbom
  • Marimekko lahjakortti, arvo 270€: Aslak Savela
  • Työkalusarja, arvo 230€: Juha Kärkkäinen
  • Polar kerrasto aikuiset, arvo 70: Eeva-Liisa Aaltola
  • Polar kerrasto lapset, arvo 60€: Matias Mehtälä

Voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Onnea voittajille!